Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nole – jedna (ne)sportska priča

Komentari (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 20 jul 2015 11:59
tako
Da. Tačno. Svaka čast Novaku. I ne samo na sportskim pobedama, nego i na tome što je doprineo demaskiranju ovog svetskog licemerja.
Preporuke:
223
2
2 ponedeljak, 20 jul 2015 12:03
Đura
Izlazi na teren protivniku koji je prethodno eliminisao ljubimca britanke publike, Mareja. Logično je da u takvim slučajevima onaj ko je eliminisao ljubimca publike ima protiv sebe tu istu publiku. Logika u mržnji ne vredi.

Baš tako. Umesto da navijaju protiv onog ko im je izbacio Mareja, oni svi, ali bukvalno svi navijaju protiv Đokovića.
Preporuke:
195
3
3 ponedeljak, 20 jul 2015 12:04
ANA
Bravo za autora teksta!
SVAKA ČAST!
A za Đokovića, šta reći sem da su sve reči male da mu se čestita. Ipak on je zaslužio sve te reči i mnogo, mnogo više!
Preporuke:
185
4
4 ponedeljak, 20 jul 2015 12:17
Saša
Politika je umješnost detektovanja neprijatelja .

Mi , zvanično , nemamo neprijatelja pa shodno tome nemamo ni politiku .

Mi o ničemu nemamo stav osim što imamo stav da svako može da nam radi što god mu se prohtije a mi mu unaprijed saopštavamo da nećemo da se ljutimo ... i da će mo da se mirimo .

Ovo je putanja propasti i nestajanja .

U ovome se neko ko nešto uradi i stvori ne uklapa .

Štrči i bode u oči .

Ruši plan igre bolje reći igranke .
Preporuke:
136
1
5 ponedeljak, 20 jul 2015 12:18
jedno mišljenje
Novak,najveći Srbin svih vremena.
niko
Preporuke:
74
29
6 ponedeljak, 20 jul 2015 12:19
Lj.Š.
O Noletovom uspehu, pisali smo dva dana.
O medaljama sa matematičke olimpijade jedva da nas je neko obavestio. Ali o starletama, pardon "salonskim" prostitkuma, pišemo mesecima.
Ne treabaju nama spoljni neprijatelji, mi smo sami sebi najveći neprijatelj.
Preporuke:
199
4
7 ponedeljak, 20 jul 2015 12:29
Forever Jang
Malo je ona floskula "svaka čast" isprofanisana, ali ozbiljno: svaka čast za autora!
Preporuke:
113
2
8 ponedeljak, 20 jul 2015 12:47
marko miljanov
bravo profo
Preporuke:
99
2
9 ponedeljak, 20 jul 2015 12:50
Oko
Pisalo se dva dana i kao da ste nezadovoljni. Ne znam koliko mislite da bi trebalo da se piše o Đokovićevoj pobedi na Vimbldonu. Pet dana, nedelju dana, mesec dana, godinu? Treba li možda napraviti spomenik tome u čast?

Znate, Novaku svaka čast, navijam za njega i uvek mi je drago kada pobedi, ali ni mnogo važnije teme ne dobijaju ni ta dva dana medijske pažnje koliko je dobila njegova pobeda na Vimbldonu.
Preporuke:
61
58
10 ponedeljak, 20 jul 2015 12:58
Bojan, Pristina
Nije bez razloga Pasic rekao da: Svaka srpska Majka treba od malih nogu da uci svoje dete da mrzi engleze.

A Draza u slicnom duhu: Englezi su obicni trgovci ljudskim mesom i da nema Nemaca, Englezi bi bili najgori narod na svetu.

Sto se Ducija tice, njega izuzetno uvazavam, i sve sto govori on je u principu u pravu. Ali nazalost ima ostrascenosti u njemu pa je zato na primeru Djokovica strenuo u iskljucivost koja je potpuno besmislena.
Preporuke:
143
7
11 ponedeljak, 20 jul 2015 13:02
LOL
Kosarka je srpski sport broj jedan. Svaka cast Noletu nezavisno od toga.
Preporuke:
33
7
12 ponedeljak, 20 jul 2015 13:02
Beograđanin
Dobar komentar, ironičan, istinit, ali i koji pokazuje da je sport, nažalost, neodvojiv od politike i biznisa.

I Noletu svaka čast, momak je za primer, uvek gledam mečeve i navijam za njega, radujem se njegovim pobedama. Ali to sve ne znači ni da Duci nije upravu.
Preporuke:
66
5
13 ponedeljak, 20 jul 2015 13:07
Ćirilo
@Oko
Otvorite oko malo više. U ovom tekstu, koliko ja razumem, najmanje se radi o Novaku i loptanju. Mnogo tu ima sadržaja.
Preporuke:
61
2
14 ponedeljak, 20 jul 2015 13:13
DUCI JE POTPUNO U PRAVU!
Đoković, Federer, Nadal... su klovnovi kapitalizma, koji uzimaju milione po turniru, a pare drže u Monaku. Jednom radniku je potrebno nekoliko desetina, pa i stotina godina svakodnevnog rada da zaradi ono što oni uzmu za jedan jedini turnir!
Oni su zabavljači naroda, naroda koji je našao ''odličan'' izgovor da se ne bori za opstanak i slobodu.
Dok se Srbija raduje novim Đokovićevim milionima, jahtama, vilama... Srbija se rasprodaje i propada. Radnici nemaju od čega da prehrane porodice, fabrike koje su decenijama izgrađivane rasprodaju se i predaju stranim državnim kompanijama ili domaćim tajkunskim bitangama. Sve to, dok se strana i domaća tajkunska mafija bogati na grbači naroda. Kosmet se predaje Šiptarima, a narodu je važnija Đokovićev milion ili dva! Takav narod ne može i neće da brani ništa što je sveto!
Otrezni se, Srbijo!
Vreme je!
Preporuke:
99
78
15 ponedeljak, 20 jul 2015 13:14
Cviko
Nole ima jednu manu, ovde na Balkanu. Naši sportski mešetari ne mogu da ga "prodaju", kao što to rade sa sportistima drugih sportskih disciplina. Zato što ne mogu da se ogrebu od njega, oni ga ne vole. A ne vole ni matematičare iako i oni osvajaju zlatne medalje. Ni tu za njih nema leba. Interesantno je da naši ljudi koji postižu uspehe, iste postižu u inostranstvu. Kod kuće, jok. Da bi uspeli naši ljudi "pale" u inostranstvo. Pitao sam se zašto je to tako jer, menjali smo društvena uređenja i opet isto. Nedavno pijući jutarnju kafu shvatio sam zašto. Posle poslednjeg gutljaja kafe, pogledao sam u šolju. Talog. U komšijinoj ekspreso kafi nema ni taloga. To je naša budućnost. I ovo je jedna vrlo kratka imoguća priča.
Preporuke:
66
4
16 ponedeljak, 20 jul 2015 13:44
@Duci je u pravu
A jel bi Vama i Duciju bilo lakše da tih milion ili dva (a ja u životu nisam zaradio ni blizu toliko a verujem ni Vi, za Ducija ne znam) zarađuje umeSto Novaka neki KRASNIĆI? A što se poreza tiče, ne zaboravite, prošle godine je Nole dao Obrenovcu 500.000 evra, a mi smo svoje SMS doprinose dali MARKU Blagojeviću. Je li Marko platio porez? Nije. A jel znamo mi gde su naše pare koje smo dali Marku? NE ZNAMO.
Preporuke:
129
15
17 ponedeljak, 20 jul 2015 13:50
Nevažan
Citiraću jedan komentar iz tog teksta, iako znam da će me mnogi napasti.
"Sto se profesionalnog sporta tice cini mi se da je Duci jednom prilikom lepo primetio da kada bi se zabranila reklama i reklamiranje raznih brendova u sportu, sport bi vrlo brzo prestao da postoji. Gotovo preko noci. Pa eto i taj Djokovic je pre par godina, u jeku najvece krize sebi kupio jahtu od 5 000 000 €. Da je zaista human kakvim zeli da se predstavi mogao se odreci tog „luksuza“ koji vec danas ne vredi ni 1/5 ulozenog novca i sagraditi 10 petospratnica sa po 20 stanova. Mogao je tih 200 stanova da razdeli besplatno najugrozenijim ljudima u ovoj zemlji. Ali on radije dodje i udeli donaciju nekom vrticu od 5000€ i tom sićom kupi mase…sićom koju njegova jahta proguta (javno se „zalio“ kako mu jahta trosi 300l dizela za sat vremena krstarenja) za nekoliko sati voznje."
Preporuke:
43
100
18 ponedeljak, 20 jul 2015 13:52
Deprimirani srpski rodoljub
Bravo profo zemljace.Svako dobro i srdacan pozdrav.
Preporuke:
39
2
19 ponedeljak, 20 jul 2015 14:08
@Nevažan
Citiraću jedan komentar iz tog teksta, iako znam da će me mnogi napasti.

Iz kog teksta?
Preporuke:
28
3
20 ponedeljak, 20 jul 2015 14:26
Snežana
Ne zaboravite: Nole je novac zaradio sam, uz pomoć i podršku svoje porodice.Kako će da ga troši, lično je njegova stvar. Činjenica je da stalno nekoga i nešto donira. Poslednji put je pomogao odlazak sportista sa smetnjama u razvoju, na olimpijske igre.
Ne razumem ljude koji sebi daju za pravo da raspodeljuju tuđi novac, zarađen uz ogromna lična i porodična odricanja.
Preporuke:
101
9
21 ponedeljak, 20 jul 2015 14:40
Posmatrač
Što je više kleveta i laži, Nole (Đoković) nam je miliji i draži! A šta su to dali svojoj zemlji novi bogataši koji to postadoše "tranzicijom" društvenih preduzeća u privatna za 1 evro?
Preporuke:
87
5
22 ponedeljak, 20 jul 2015 14:47
nebitan
Kome se gadi zapad, ima jednostavan izbor, da okrene leđa zapadu i potraži lepši i ljudskiji prijem u slobodnom i humanijem svetu. Na žalost, Srbima koji su teško ozračeni anglofilnim kulturnim obrascima i znaju samo za zapad, ovo bi u ovom trenutku zvučalo kao put na Mars, ali vremenom će sve više ljudi shvatati da je zapad samo jedno ostrvce na svetu, sve usamljenije u svojoj nehumanosti, gadosti i dvoličnosti.
Preporuke:
72
2
23 ponedeljak, 20 jul 2015 14:49
Bojan, Pristina
@

Ima istine u tome sto govorite.
To sto Novak radi je zaista krupna stvar, i niko ne moze izmeriti taj odnos stete i koristi koje sa njom idu.

Prvo treba imati u vidi - da je sve sto je Novak postigao, postigao samo zahvaljujuci svom licnom i angazovanju svoje porodice, po tom osnovu drzavi nije nista duzan i price o ne placanju poreza uopste ne stoje, jer prihode ostvaruje iskljucivo na strani. Dobar deo svog bogatsva trosi/ulaze ovde tako da je svaka kritika po tome neumesna.

Sa jedne strane ljudi zaista jesu hipnotisani njegovim pobedama i sa jedne strane stvarno nacionalne neuspehe na svim poljima kompenzuju njegovim pobedama al covek nema nista s tim jer on samo radi svoj posao. Sa druge strane pak, njegove pobede i podizu moral i nacionalni samo ponos sto neprijatelj takodje pokusava da nam unisti.
Preporuke:
65
2
24 ponedeljak, 20 jul 2015 14:57
Nevažan
@Nevažan
Iz teksta Ducija Simonovića o (profesionalnom) sportu kao velikom zlu savremenog sveta, zlu koje je u službi mnogo većeg zla.
Pogledajte: https://ljubodragsimonovic.wordpress.com/2014/09/01/ljubodrag-simonovic-krvave-pare-novaka-djokovica/
Preporučujem i svima ovima koji su (kako sam i pretpostavio) potrčali da udaraju minuse.
Preporuke:
29
20
25 ponedeljak, 20 jul 2015 15:02
Bojan, Pristina
@
Naravno, moderni zapadni svet se sve vise udaljava od hriscanskih izvora i juri ka repaganizaciji. Tako da ponovo imamo arene, gladijatore, masu plebsa kome samo treba dati hleba i igara. Srecom mi jos nismo kao zapad gde ljudi vriste i gube se kada se pojave idoli iz tog sou-biz zabavljackog sveta.

Ali i mi smo uhvaceni u zamku cim je prosecnog Srbina vise briga sta je izjavio Zmaj od Sipova nego gde nestaje Kosovo, privreda, oranice, koliko seljaka kosta SSP itd.

Tako da gledano u tom sirem kontekstu Djokovic uopste nema tu krivicu koju mu Duci spocitava. Cak je u mnogo cemu dobar primer mladima-kao fino vaspitan mladi covek od skoro i poridican koga nikad slava nije udarila u glavu da se bahanalise izvodi cirkuse i skandale.

Naravno bilo bi bolje da se kao heroji predstavi mladi hirurg koji operise po desetine sati nedeljno, mladi poljoprivrednik koji neda da mu opusti imanje, mladi matematicar, mladi rudar-ali bas zato se vodi specijalni rat, da toga nema
Preporuke:
39
3
26 ponedeljak, 20 jul 2015 15:19
Srbin crnac, ateista
Komentari su trajali dva dana... pa do komentara Ducija Simonovića koji se širi društvenim mrežama, a u kome se Nole predstavlja eksponentom krupnog nadnacionalnog kapitala, igračem lihvarske internacionale...,

Taj čovek je odlično šutirao za dva poena, što ga automatski čini vrhunskim analitičarem odnosa transnacionalnog kapitala i sportskih kretanja. Tako je to u Srba.

Mene grubost, neodmerenost i arogantna generalizacija u takvim ocenama uvek iznova podseti koliko smo nedovršen, nevaspitan, (u smislu prostote) primitivan, netaktičan... narod koji ne ume da posmatra svet iz nekog ugla koji nije upravo njegov. Nismo mi jedini na svetu koji smo takvi niti smo najgori, ali se u takvom ponašanju najviše iskazuje izražena osobina Srba, a to je ego/egocentrizam jednog prostog/jednostavnog naroda. Kod nas se deca ne vaspitavaju da bi postali kompletne ličnosti i odgovorni ljudi, vaspitavaju se da bi im hranio ego i sujete da bi bi kasnije lakše kontrolisao i manipulisao.
Preporuke:
17
27
27 ponedeljak, 20 jul 2015 15:27
Srbin crnac, ateista
Što se tiče gluposti o Đokoviću ne treba zaboraviti biser koji je došao s nekog jeretičkog fundamentalističkog sajta pod naslovom "U kojeg Boga veruje Novak Đoković". Kažem jeretici jer su pravoslavne crkve osudile mešanje religije i nacije/države kao jeres. Spin tih ultrasrBskih genijalaca je: Đoković je išao na časove joge ili nečeg sličnog, tamo je bilo reči o nekim budističkim principima itd, time se Đoković preobratio u budistu i prestao biti pravoslavac, i ko zna kakve satanističke stvari je uradio pored toga. Znači Novače nisi samo igračka transnacionalnog kapitala, već si i izdajnik pravoslavnog džihada.
Preporuke:
20
34
28 ponedeljak, 20 jul 2015 15:27
Saša
Samo da podsjetim ljude da je nekada postojala podjela na amaterski i profesionalni sport.

Ta podjela je počela da puca kada je umirao komunizam.

Sam profesionalni sport i sve što se dešava oko njega smatram prevarom i promišljenim zlom za zamajavanje širokih narodnih masa.

U onom famoznom protokolu koji svi tvrde da nikada nije napisan to jest da se ne zna ko ga je napisao spoiminju stadione od 100 000 kada nešto slično u Evropi nije postojalo niti je ko razmišljao o tome.

Enormne cifre koje se spominju i vrte nisu po meni čak ni zbog reklama nego zbog hipnotizovanja masa sistem uliva novac u sport, njega taj novac i inače ne košta samo ga štampa.

A što se tiče Novaka i bilo kojeg našeg sportiste...

Ovdje kod nas se svako sam probijao i osim pomoći porodice malo je dobio druge podrške stoga kada u svijetu kakav već jeste uzmu neki novac neka im je sa srećom .

Zlo su ovi naši savezi i klubovi preko kojih političari izvlače novac i regrutuju kriminalce.
Preporuke:
40
1
29 ponedeljak, 20 jul 2015 15:34
Mda
Đoković jeste deo sistema koji je duboko manipulatorski i nepravedan, međutim nije ga on smislio i optuživati ga je kao kad gladijatora u Rimu optužujete za organizaciju tih igara. Problem je što se i kod nas sport formira prema ovom rimskom obrascu hleba i igara gde je sve više igara a sve manje hleba. Nama treba mnogo više amaterskog sporta radi zdravlja dece i ljudi kao što nam treba više privrede koja nešto proizvodi a ne samo zabavu za mase što je zajednička odlika sporta i politike danas.
Tek kada budemo imali smislenu politiku i političare imaćemo smislen sport. Ovako Đoković je naš gladijator u njihovoj areni i on sam ne može mnogo da promeni. Nama je ipak dao zadovoljstvo pobede Davida nad Golijatima i hvala mu. Možda će jednog dana da shvati besmislenost oponašanja dokonog životnog stila 'džet seta' ali to je njegov lični izazov. Naš je da prepoznamo i dobre i loše strane današnjeg sporta ukažemo deci na to i usmeravamo ih da se njime bave radi svog zdravlja a ne idolatrije ili para.
Preporuke:
46
3
30 ponedeljak, 20 jul 2015 15:42
@@Nevažan
Ja sam Vam dao plus. Međutim nije Novak kriv zato što je vrhunski sportista (i to najbolji na svetu), kao što je i Duci bio. Ne zaboravite da je Duci igrao košarku u reprezentaciji napravljenoj od Titovih krvavih ruku, i zarad popularizacije Titovog režima u vetu, pa mu to niko ne spočitava, već ga svi veličaju kao velikog košarkaša. Znate li ikoga ko je rekao da je Duci služio krvavog diktatora? Ja ne znam.
Preporuke:
57
7
31 ponedeljak, 20 jul 2015 16:07
@DUCI JE POTPUNO U PRAVU
Te se pare ionako vrte po turnirima. Pa kada Nole jednu nagradu 700.000 dolara dadne sirotinji, to je loše?
Bolje ti je, kada Divac koji je zaradio mnogo više nego Nole, digne ruku a glupi i debilni narod šalje SMSove i Divac ispada human?
Da li je ikada Divac dao jedan jedini svoj dinar?
Jeste, ali možda u žutu kasu. I nekome još...

Drugo, iza Marija je stala država UK, imao svu pomoć, pa ipak zvanično živi na Floridi.
A šta je Srbija uložila u Novaka? Ništa.
Dakle: Igraju u Melburnu - Australiji Srbin i Škot, nagradu daje korejska firma KIA, i onda taj Srbin treba te pare da dadne Srbiji? Vučiću? Njegovom bratu, da otvori firmu, kada je već nema nego je neko otvara sa njegovom činom kartom? Nikoliću? Da pomogne vile njegovih sinova i njega?
Preporuke:
72
3
32 ponedeljak, 20 jul 2015 16:08
Stanić Milan
Neki su komentari (pre) ružni!Tačno.Treba reći istinu,tenis spada u kategoriju"buržoaskih sportova"gde se valja gomila novca.Ali, isto tako - njemu ni jedna pobeda na turnirima nije poklonjena,koliko je miliona puta udario onu žutu lopticu, treninzi koji traju od 8 - 10č;a da ne spomenemo najvećeg ambasadora srpskog naroda u celini,koji nacionalni ponos još uvek drži iznad površine vode.I ne samo ON, nego i pusta srpska mladost koja izgara na terenu dajući poslednji atom snage i srce svojoj domovini.
Neka Duci okrene drugu stranu medalje.Gde Miškovikći,Beke,Kostići i ini tajkuni koji danas imaju milijarde zaradiše toliki novac? Sigurno,ne radom,nego spekulativnim poslovima u doba divlje privatizacije pozajmicama od države, da bi državnim novcem i transakcijama obrnuli kapital,glavnicu ostavili sebi,isterali radnike iz fabrika i preduzeća otimajući im ono,što im je ipak u nasleđe ostavio taj "ružni " socijalizam.
Preporuke:
42
4
33 ponedeljak, 20 jul 2015 16:15
Del Potro
Moj gospodine,,nevazan''[predpostavljam da o sebi mislis kao vaznom] da je Nole izgradio tih 200 stanova pa i ceo Bg na vodi,zaboravili bi ga brzo cak i mrzeli.Procitaj kako je zavrsio vojvoda Petar Bojovic heroj pet ratova ili major Gavrilovic cije reci jos uvek po inerciji citiramo.Nadam se da ce Nole, ako je vec pokorio medijsku harangu na zapadu umeti sa dostojanstvom da predje i preko srpske zlobe.
Preporuke:
51
4
34 ponedeljak, 20 jul 2015 16:30
duga priča al` skratiću
Ko je čitao priču ili gledao film "Rolerbol" (Rollerball), DŽuisonovu verziju iz sedamdesetih, taj nije iznenađen. A nije ništa novo pročitao ni u tekstu D. Simonovića. Da neko ne bi postavljao nezgodna pitanja, začas se napravi "rimejk" koji uništi suštinu.
Ipak, Đokoviću se zaista nema šta zamerati. Jahta je u tom poslu deo opreme skoro kao i reket. A posao je kao i svaki drugi - snađi se, trudi se i zaradi.
Preporuke:
35
4
35 ponedeljak, 20 jul 2015 16:33
Nevažan
@jedno mišljenje
Novak,najveći Srbin svih vremena.
Ostavimo tenis po strani i Novakove uspehe, da vidimo kakvi su njegovi kriterijumi za pojedine stvari, gde se u stvari vidi profil osobe. Svima je poznato da od ove godine pored jednog mezimca psa, Đoković je nabavio još jednog, a ni više ni manje, nadenuo mu je ime Tesla?!
Ovo je skinuto sa Novakovog Ju Tjube profila, pogledajte kako se Novak igra sa Teslom…
https://www.youtube.com/watch?v=XSwWLRfxfj8
@ Del Potro
Zar je važno šta ja mislim o sebi? I kakve veze sad ovde imaju vojvoda Petar Bojović i major Gavrilović? A „srpsku zlobu“ ovde vide svi oni koji ne žele da se o njihovim idolima (bilo kojim, ovde je sada reč o N.Đ.) objektivno razgovara.
A da, za promenu, ja Vama postavim jedno pitanje: šta je N.Đ. tražio u Feketiću, u nadaleko čuvenom Monti Pajton skeču jednog našeg isto tako velikog lika, o kome botovi ne dozvoljavaju ozbiljan razgovor?
Preporuke:
19
18
36 ponedeljak, 20 jul 2015 16:45
Forever Jang
A da, za promenu, ja Vama postavim jedno pitanje: šta je N.Đ. tražio u Feketiću,

Išao je da pokupi prijatelja koji je iz Budimpešte putovao njegovim roditeljima u posetu, i ostao zavejan. A zar biste Vi ostavili svog prijatelja na cedilu?
Preporuke:
23
7
37 ponedeljak, 20 jul 2015 17:02
Nevažan
@Forever Jang
Vi to ozbiljno? Ili ste i Vi iz Montija Pajtona?
Preporuke:
15
9
38 ponedeljak, 20 jul 2015 17:23
Istok
Povodom odnosa publike na Wimbldonu prema Novaku i reakcije srpskih medija povodom toga ostavio sam komentar na jednom drugom sajtu:

Uvek sam pomalo razocaran kada vidim burne reakcije povodom nekog teksta /izjave sa Zapada o Noletu. Sad kao mene boli sto njega/nas tamo ne obozavaju ili ekstaza ako ga/nas pohvale. Neverovatna zelja Srba da ih Zapad voli i prihvati, pa makar i kroz Noleta. Bogati komsija sa Zapada da nam da bonu i potapse po glavi. Bas me briga sto nas ne vole, ne volimo ni mi njih. Sad ja da se nerviram jer nas ne vole Britanci i Ameri, bas sam se iznenadio, a tako fin svet. Ma ko ih... šiša. Ja bih se iznervirao kad bi Nole dobio istu "podrsku" publike u nekim drugim zamljama. Sto da se ljutim i nerviram ako publika navija protiv Noleta kada igra, fudbalskim zargonom receno, na gostujucem terenu pred protivnickim navijacima. Izbacite iz glave to "A sta na Zapadu kazu, jel su nas pohvalili?".
Preporuke:
40
0
39 ponedeljak, 20 jul 2015 17:23
Forever Jang
Vrlo ozbiljno. Za razliku od Vas. Nije valjda da mislite da Novakova karijera zavisi od Vučića. Pa vi ste kvalifikovani bot. A sigurno manje zavisi nego Ducijeva od Tita i Jova Kapičića, čiji se sin a Ducijev kolega pre neki dan odrekao srpskog državljanstva, zarad montenegrinskog.
Preporuke:
35
3
40 ponedeljak, 20 jul 2015 17:23
Srpaki "novinari"
Moze na prste (jedne ruke) da se izbroje pravi, hrabri I nekorumprani novinari u Srbiji. Zato o uspesima Noleta, kao I drugih uspeha Srba, pisu vrlo oskudno, po ugledu na stampe Zapada, a I po naredjenju Zapadnih prijatelja Vucica.
Vucic, koji svojom narcisoidnom licnoscu, ne moze da podnese da je neko veci, bolji I da se o nekom vise prica I havali no njemu I samo njemu. I on ima udela u svemu tome. Da li je jos neko primetio, da od kako je on dosao na vlast, vise opozicija I kriticari sistema, vise nemaju pristup ni u jednoj telev. emisiji.
Sada moramo da slusamo I gledamo, Kandicku, Lihtovu, D. Janica i jos koje kakve mrzitelje Srba I srpstva.
A naravno ON je non stop na ekranima, sa koga neprkidno "pljuje" srpski narod.
Preporuke:
33
0
41 ponedeljak, 20 jul 2015 17:26
Slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 ljudi i kažeš nije to genocid,ubiješ svog premijera,vodiš ratove protiv svih oko sebe,držiš Sarajevo godinama u totalnoj blokadi i onda se još pitaš odakle tako loša slika i meni.
Preporuke:
0
86
42 ponedeljak, 20 jul 2015 17:40
Boško
Slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 ljudi i kažeš nije to genocid,ubiješ svog premijera,vodiš ratove protiv svih oko sebe,držiš Sarajevo godinama u totalnoj blokadi i onda se još pitaš odakle tako loša slika i meni.


Ajde ne lupetaj. Svako ko je imao prilike još 50-60tih a naročito posle "nesvrstanih" (brozove i američke prevare da se prikupe zemlje koje neće sa zapadnim neonacistima, da se ne bi povezale sa SSSR, pa je zarad pristupanja islamskih zemalja favorizova muslimane i šiptare u Jugoslaviji) kada je JugoStradija "bila najcenjenija zemlja na svetu" (što je bila lažna propaganda komunističke vlasti)

zna vrlo dobro da smo bili i ostali za njih "prljavi" Jugosi...
Preporuke:
37
3
43 ponedeljak, 20 jul 2015 17:50
Jututunac
Lepo jen verovati u Nolete.Još je lepše slaviti njegove pobede.Čovek iz naroda kome mnogi misle ili spremaju zlo na svim frontovima u tome vidi pravednu kompenzaciju.Oko nas pljušte zlatne madalje na sve strane.Postajemo sila u sportu.Tamo gde nam ne mogu ništa.Nema više noža koji je srspsku teniserku zaustavio u Nemačkoj.Može Angela da nam određuje standard,da nam kroji kosovsku kapu, da nam vardi premijera kako hoće,ali nama ostavite sportiste,ostavite Noleta van svega toga prljavoga u svetu da negde nešto čisto doživimo.Znamo sve te priče o sportu kao igri da se zaborave nepravde sveta, da se kapilasistzi ostave na miru u svojim krađama i prekrađama društvenog dobra.Sve je to tako,ali brljati po Noletu,zaustavljati taj dah zlata
i inata u sportu je greota,Lepo je radovati se moći naše krvi da stane pred svet ili da Marko ore carske drumove,sada za velike pare.Nek plate kad hoće da mlate.I šta tu ima čovek koji se muči kao Hristaos da ih sve baci na kolena i baca ih.A mi uživamo.Bar tu
Preporuke:
33
3
44 ponedeljak, 20 jul 2015 18:26
sokrat
@ Slika

Srebrenica nije genocid jer ne postoji mikro genocid, genocid se sprovodi nad određenim etničkim, vjerskim, nacionalnim, rasnim.... grupama, na području cele države.

Premijera su ubili njegovi.

A od dugogodišnje blokade Sarajeva u istom su ostali samo muslimani dok su Hrvati i Srbi odblokirano isterani.
Preporuke:
47
1
45 ponedeljak, 20 jul 2015 20:20
Oko @Ćirilo
Reagovao sam na ono što mi je zapalo za oko, a da pišem recenzije članaka nemam vremena.

S osvrtom na londonsku publiku ne mogu da se ne složim. Štaviše, mislim da je Kraljevo tokom Dejvis kupa dao pravi primer kako publika treba da se ponaša, ne samo teniska, nego sportska uopšte.
Preporuke:
8
7
46 ponedeljak, 20 jul 2015 20:43
Ne klepeći nanulama
Novak je srpski heroj , ujedinjeni luzeri strani i domaći umiru od muke zbog Novakovog briljantnog uspeha, ja ih zovem jadnici, jadnici su i oni sa BBC kao i ovi " naši" a tek komšije,domaći bednici žele da zaviruju u Novakov džep, to je najzadnja ljudska beda.Očekujem da se pojavi poštanska marka sa likom najuspešnijeg srpskog sportiste svih vremena.Slava Novaku Đokoviću!
Preporuke:
33
2
47 ponedeljak, 20 jul 2015 21:21
Milon
je sedam puta pobedio na olimpijskim igrama i jos desetine puta na delfskim,nemejskim...pa ipak jedini "sportista" starog veka koji nam je i danas poznat je Spartak i to ne po pobedama, vec zato sto se borio za slobodu, za ono iznad svake pobede i uspeha, za ono iznad njega samog.Covek nije talenat i rad, vec razlog, ono za sta sve to i koliko je razlog iznad coveka, toliko je covek veci.Novakove pobede su njegove licne pobede na kojima mi lecimo nase poraze, ali one su samo njegove i nemaju nikakav visi smisao.Filantropija je privilegija imucnih i kao takva nikada nija bila moguca za umetnike,naucnike ,filozofe.Humanost pojedinca je samo znak nehumanosti drustva.
Preporuke:
18
4
48 ponedeljak, 20 jul 2015 22:05
Tomislav Milanović
Novak Đoković nije samo vrhunski sportista. On je najbolji sportista svih vremena koga je zemlja Srbija ikada imala. I ne samo to! Nole je izrastao u ličnost takvog formata da je postao srpski ponos i van sporta. Ja u Novaku Đokoviću, posle završetka teniske karijere, vidim čoveka koji bi bio spreman i sposoban da stane na čelo države Srbije. Naravno, potrebno bi bilo da i on to poželi. Učinio bi nam veliku čast. Zar bi smo imali boljeg, sposobnijeg i poštenijeg od njega? Ovu zemlju treba da vodi neko ko se već dokazao u svojoj profesionalnoj karijeri, a Nole je upravo ta ličnost. Neka bog da da što duže poživi i donese nam još mnogo trofeja. Pametni ljudi znaju ko je Novak. A ovi drugi i ne moraju.
Preporuke:
18
2
49 ponedeljak, 20 jul 2015 22:11
@MIlon
Novakove pobede su njegove licne pobede na kojima mi lecimo nase poraze, ali one su samo njegove i ..bla, bla..
Leči ti svoje komplekse bez projekcija na N. Đokovića, npr. cela Lozana je dočekala pobednika Devis kupa Federera i Vavrinku, sve države slave svoje sportske heroje a kopleksaši svoje poraze !
Preporuke:
21
6
50 ponedeljak, 20 jul 2015 22:24
Žika ch
Nole je zaradio jahtu.Naši tajkuni i političari su pokrali državu za preko 100 milijardi.Sve su rasprodali.Voze jahte,ugrađuju ...silikone imaju vile i kuće,stanove po celom svetu.Šta su oni donirali narodu od tih silnih krađenih para?
Preporuke:
25
1
51 ponedeljak, 20 jul 2015 22:36
Nole maestro
Svaka cast Noletu !
Ali i autoru koji je napisao ovako lep tekst
Preporuke:
17
1
52 ponedeljak, 20 jul 2015 22:51
Tomislav Milanović
Biti najbolji na planeti u bilo čemu, a pogotovu u jednom tako prestižnom sportu kao što je tenis, nije ni malo jednostavna stvar. Iza tog uspeha stoji krvav rad i mnogo samodricanja. Mnogi ljudi nisu ni svesni toga. Oni misle da je to, samo izađeš i pobediš. E, pa gospodo draga, hajdete vi, samo izađite i osvojite Australiju, Vinbldon, US open...
Dalje, ceni li neko to što je Novak Đoković i veliki humanista. Koliko je samo pomoći dao Srbiji. Izvinite gospodo, nije on ničiji ortak, osim, sa svojom suprugom Jelenom. Država Srbija nije ni dinar uložila u njega. Sve je sam stekao.
Preporuke:
21
1
53 utorak, 21 jul 2015 00:41
perkins
samo se na balkanu,a u SRBIJI pogotovo uspeh se NE OPRASTA,citam komentatore koji broje Novakove pare,kritiziraju promasene investicije,neplacanje poreza,gospodo vi svoje pare investirajte gde hocete,placajte porez parazitima na vlasti koji bi u drugoj drzavi prema svojim mogucnostima bili socijalni slucaj,nije li onaj ministar povratnik bez prebite pare sa zapada dosao na tetkin kauc,posle vozanja volova koji placaju porez postao MILIONER,jel NOVAK sa grane pao da mu nase bitange uzimaju milione u svoj DzEP,nije NOVAK kriv sta je tenis uz golf NAJACI sport na svetu,kada PLJUCANJE u DALJ bude svetski sport SRBI ce bez konkurencije biti VEKOVIMA svetski sampioni
DUCI je veliki kosarkas i intektualac,ON dobro zna kako radi masina sporta,bio je deo nje kao velika zvezda,ALI uz svoj OGROMAN kapacitet i vrhunski rad nije izvukao MILIONE kao mnogi drugi sa MALIM kapacitetima,o temi Novak iz Ducija govori vrhunski intektualac ALI sa tonom ljubomore,JER USPEH se NE OPRASTA kada se para nema
Preporuke:
20
4
54 utorak, 21 jul 2015 00:50
@@Milon
Mozda sve drzave slave svoje sportske heroje(ili nobelovce, dok mi moramo da se otimamo oko jedinog sa okolnim narodima), ali neke drzave su SAD i Kanada, a neke su SFRJ i SSSR.Kanadski hokejasi su bili ogledalo svoje drzave, sovjetski hokejasi su skrivali pravo lice svoje drzave, americki kosarkasi su ogledalo svoje drzave, jugoslovenski su skrivali pravo lice svoje.Da imam komplekse u odnosu na Novaka, imam.Ja se, budala, bacih na obrazovanje i ucenje stranih jezika(tri ziva i dva mrtva), umesto da sam se, kada mi je trener rekao "ili kosarka ili skola", bacio na loptanje...bla,bla
Preporuke:
5
14
55 utorak, 21 jul 2015 02:06
Observantes
Odličan g. Đikić (zaboravili ste i pakost o tome "kako loše pleše sa Serenom", revijalno, što je još jedna potvrda nedostatka samokontrole i bujice mržnje). Novak je rođeni diplomata, pobednik, nadčovek ovog vremena (zato što je on počeo od - 1000 u odnosu na vršnjake u svetu i ovde). Šta je sporno? Što Novak igra po njihovim, antihumanim pravilima pobeđuje ih a neoprostivo je to što je taj nadčovek Srbin...
Preporuke:
19
5
56 utorak, 21 jul 2015 02:12
Observantes
... Hej, u sportu koji je stvar kraljevskog prestiža! Pazi, oni gaje travu da bi je "nadrasa" gazila i igrala tenis? Jer to aparthejd refleks iz J. Afrike ? Dok Anderson vežba na travi i vodi 2:0 protiv Novaka dotle svi crnci zalivaju travu? Novak dobija svaki teniski meč kad god hoće i gubi ga kad on to hoće. I to ih nervira. Novak je deo nenametljive ali nadmoćne pravde. Reinkarnacija je junaka, humaniste, spartanca ali iznenađujuće mentalno zdravog čoveka sa svim svojim strahovima ali i herojstvima. Poliglota, velemajstor u poslu, vicmen, oslobođen, nadmoćan, ostvaren, "šeprtlja kad treba". Novak je Srbin! Kad Murinjo kaže da je vrhunski tenis mentalno iznad svakog elitnog fudbala onda je to dovoljno. Šta fašiste boli? Srbin i teniski vladar istovremeno kao dva različita agregatna stanja? I to traje! Pa kad još zalivaju travu za Novaka. Neprocenjivi dijagnozni fakat!Novak im sve vreme poručuje: Nek crknu dušmani, ja i dalje volim ceo svet!
Preporuke:
23
5
57 utorak, 21 jul 2015 05:20
Zoran
Zar nije cilj u zivotu da se bude najbolji u onome sto se radi i od cega se zivi? Zar nije bilo dobro biti najbolji ucenik,najbolji zanatlija, najbolji sportista i u vreme dok je Duci igrao kosarku? Novak je najbolji teniser na svetu i to donosi ne samo prestiz i slavu nego i ogroman novac kojim on obezbedjuje veoma kvalitetan zivot za njega i njegovu porodicu. Zar treba da se vrati u Srbiju gde ce mu neki idiot ukrasti kola (Nikola Grbic)neka banda kidnapiovati dete ( Boba Zivojinovic) ili njega (Miskovic) pa da njima dodeli koji milion evra da nebi ubili njegovo dete ili njega, ili da non stop i on i porodica budu okruzeni naoruzanim obezbedjenjem gde god da mrdnu? Daj mi ribu pa cu imati da jedem jedan dan; nauci me da pecam i imacu dovoljno ribe da prehranim porodicu do kraja zivota; NIje li bolje to sto je Novak ulozio u teniske terene i zaposlio ljude cije porodice zive od njihovog rada nego da je izgradio staniove za 200 siromaha? A onih sledecih 200 da ne dobije nista
Preporuke:
15
3
58 utorak, 21 jul 2015 05:32
Zoran, II
i onih 200, 2000 i 20,000 narednih jadnika takodje da ne dobiju nista? Koliko bi novca bilo dovoljno po Duciju da Novak poklanja da bi on (Duci) bio zadovoljan? Tos to je situacija u Srbiji takva kakva je nije ni zasluga ni krivica Novaka Djokovica; prst treba uperiti u neku drugu stranu, ne na njega.
Ispada da je sramota biti najbolji teniser na svetu i biti placen onoliko koliko taj uspeh sam po sebi donosi. Zar je bolje da 3.8 miliona dolara sa Wimbledona dobije Federer ili Nadal? Njima niko u njihovim zemljama nebi zamerio zbog toga, zato sto su uspeh u onome sto su odabrali da rade u zivotu zaradili ogromnim trudom, vanserijskim talentom i uz malo srece. Srbiji trebaju radna mesta i plate od kojih ce zaposleni moci da hrane porodice i obezbede im pristojan zivot a to se ne moze postici milostinjom i to nije u domenu Novakovih mogucnosti.
I jos samo jedno pitanje za Ducija:zasto je napustio svoje drugove iz tima Jugoslavije na olimpijadi u Minhenu pre kraja takmicenja?
Preporuke:
15
4
59 utorak, 21 jul 2015 08:54
@slika
Napraviš Srebrenicu ubiješ 8000 [/quote
Znači,prvi si prešao zu magičnu granicu.
Naime,svi znamo da je u Sr. bile džihadlije,skupljenih s koca i konopca.A Srebreničca navodno demilitarizovana.
Upali i poklali 3260 civila U Kravici,Žepi itd.
Kukavice Morion i Holanđani nisu znali šta će s njima.Hajte vi Srbi borite se s njima.
I,dođu Srbi,sklone žene i decu,i krenu da čiste te pridošlice i pse rata.
I posle,od tih nekoliko stotina,svake godine broj raste. Ali ne džihadlija, nego odnekud-civila.
I sada evo nije ni 7000 nego 8000.
Ti "sliko" da se kladimo da je i tvoje ime tamo negde upisano a krckaš socijalu negde na zapadu.
*
Šta kaže Holanđanin
http://srbinaokup.info/?p=63384
*
Šta kaže Mekenzi
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/1661338-muslimanski-vojnici-su-palili-sela-i-ubijali-svoje-a-ne-ratko-mladic-i-srbi-kanadski-general-otkriva-istinu-o-srebrenici
Preporuke:
11
1
60 utorak, 21 jul 2015 11:15
Boško
Tekst savršen, a NAŠ NOLE kao mlad čovek neponovljivi primer visoke kulture, morala i uzor nad uzorima svima i mladim i starim, najbolji BREND SRBIJE najčasniji diplomata Srbije. Narod treba da bude ponosan što ima tako izuzetan primer moralnosti i odanosti sve najlepše i najbolje u životu njemu i njegovoj porodici moramo uvek i za uvek svi mi želeti.
Preporuke:
9
4
61 utorak, 21 jul 2015 12:46
ANALITIČAR
Nevjerovatno koliko su uspjeli gospodari sporta a to su neviđeni razbojnici i kriminalci kao Blater ili Terzić ili ubice i fašisti kao Samaranč - lično ubio 3 000 španskih levičara u građanskom ratu ili Fašista Kuberten . Ljudi koji su uspjeli da legalizuju steroide , marihuanu ( Vilijams iz Crvene Zvezde ) to da gimnastičarke u Rumuniji ostaju kepeci u rastu i ne mogu da imaju bebe i vi to smatrate normalnim . Normalno vam je izgleda to što je prosječan fudbaler Njemačke na Mundijalu u Meksiku 1986-te primio 7 000 inekcija da bi švabe bili prvaci svijeta . Normalno vam je što je navijačka grupa DELIJE SEVER prije par dana u vazduh digla auto Jeliniovića Jelketa , što su Danko Lazović i Saša Ilić u grad izlazili dok nisu otišli iz Partizana preko u autima Šiptara i Kuma . Sport je utočište mafijaša , razbojnika , kriminalaca koji drže ljude pred ekranima da ne misle od čega se živi . Vi cijenite djelatnost koja vređa um da za kladionice švabe tuku Brazil 7 -1 u sred Brazila
Preporuke:
9
4
62 utorak, 21 jul 2015 13:22
ANALITIČAR
Duci Simonović je najbolje objasnio suštinu sporta da su masoni i fašisti kao Kuberten ili Samaranč kroz sport postigli glavni cilj Novog svetskog poretka GLOBALIZACIJU i korporativne firme koje se reklamiraju na stadionima master card , adidas , sony i to gleda čitav svijet a tenis je sport masonerije . Na Rolan Garosu BNP PARIBAS francuska banka kao i ROLEX . Na US Openu naravno CHASE BANK , naravno da neće reklamirati Crveni Krst Amerike . Košarkašima Crvene Zvezde na majicama glavni sponzor ustaškog HDZ-a AGROKOR tj IDEA , Ivice Todorića glavnog tajkuna HDZ . Šta reći , djecu od 17 godina nagovaraju treneri da ganjaju hendikepe . Realu na majicama BWIN kladionica . Tammičenja reprezentacija gdje bi trebalo da se igra za države kladionica reklama BWIN . Odbojka dno dna Iran tuče Brazila u Brazilu 3 - 0 . I neko se na to pali , tri utakmice Evrolige u pet minuta se u košarci završavaju sa tri iksa . Razbojnici banda kriminalci koji nisu ni Srbi ni Hrvati ni Škoti nego kriminalci
Preporuke:
5
7
63 utorak, 21 jul 2015 13:30
ANALITIČAR
Unuk Broza je pričao kako se u SFRJ određivao šampion u fudbalu . Nađu se komunističke glavešine na nekom lovu na divljač u Osijeku na primjer i onda kažu ove godine guramo OFK Beograd a dogodine Hajduk pa malo Zvezdu pa malo da se ne naljute muslimani Želju dogodine . Bijelo Dugme u rokenrolu projekat državne bezbednosti SFRJ da se omladina drži na okupu . Cijeli hipi projekat , rasturanje halucinogenih droga kao LSD je bio projekat umrtvljivanja omladine CIA . Pa DŽim Morison iz Dorsa koji se ubio je sin američkog marinca , otac ga je dao američkoj državi na tacni da na njemu ispituju LSD i ostalo , znamo kako je Morison završio . Sve su to projekti , atletika , čuj čovjek trči 100 metara za devet sekundi . Bože samo očuvaj i sakloni . Omladina neka uči školu , sport shvatiti klasično , šetnja trčanje , malo fudbal ispred zgrade sa drugovima a profesionalni sport utočište za hulje . Miljanić uhapšen sa torbom punom para . Mamić , vaterpolisti Hrvatske pustili Brazil , zabava za dokone
Preporuke:
7
8
64 utorak, 21 jul 2015 13:30
Pol Korektan
Ono što je tekstopisac hteo da 'izrazi' je da je izostao doček na ''terasi'' za Noleta?
Ili pak nešto drugo?
(...)
Ali mu je nedostajalo prigodnih izraza na srpskom?
Preporuke:
2
3
65 utorak, 21 jul 2015 13:43
ANALITIČAR
Godina 1999-te NATO PAKT baca bombe po srpskim gradovima a Srbi se po noći bude da gledaju Divca i Stojakovića i NBA, a na majicama Divca i Peđe američka zastava, zastava države koja upravo u tom momentu ubija Srbe . Kakve to veze ima sa životom . Što sportisti Srbije jači to Srbija manja , jadnija , bijednija , menadžeri čim napune 19 ih ko stoku prodaju . Da li će Srbija sačuvati Kosmet ili vratiti RSK ako Partizan ili Zvezda uzmu Evroligu . Neće naravno . Da li ću ja imati više djece ako Paunović uzme zlato , da li će Srbija prestati da izumire godišnje 35 000 ljudi . Kakav sport , podvučeš crtu , buljiš u ekran , vreme ti prolazi , navijaš virtuelno na nešto utičeš . Liverpul drži 500 kladionica na ostrvu , najmoćniji kladioničarski tim planete a naši glupi komentatori žale Liverpul što nije šampion 25 godina a ne znaju da je Liverpulu titula kada kući namjesti meč jer ga pare interesuju a ne titula . Igraju Real Bajern , oba tima sponzor ista kladionica bvin , ima li te Bože
Preporuke:
10
6
66 utorak, 21 jul 2015 13:43
Forever Jang
@Analitičar
A i vi, osećam kucate komentare na Dellovom kompjuteru, što ves svrstava u masone.
Ma kakve veze ima uspeh dečka od 20 godina sa masonerijama i lihvarima.
Preporuke:
9
2
67 utorak, 21 jul 2015 13:47
@analitičar i slični njemu
Sve je to tako. Masoni, korporacije...
I šta je tu loše ako u tom nameštenom svetu dođe neki neposlušni Srbin i malo im pomrsi račune. I zaradi neke pare od kojih pomogne nekoj sirotinji.
Reci mi da li masoni drže Vučića na vlasti i Marka Blagojevića i kako to on naprasno postade glavni za raspodelu pomoći?
Ostavi Novaka na miru i pozabavi se Cesidom i sličnim.
Preporuke:
13
3
68 utorak, 21 jul 2015 13:52
Pol Korektan
@nevažan
''Prvo treba moći pa onda hteti.''
Dakle - ''...treba znati da bi se izvodili zaključci.''
Duci je u privatnom životu sasvim dobro situiran čovek koji u trenucima kada mu se nešto ne sviđa zna da bude agresivan i nasilan /obavestiti se o štrajku u Matematičkoj Gimanziji i Ducijevom ''roditeljskom'' ponašanju prema štrajkačima/profesorima koji su hteli veće plate/.
Duci nije dorastao za zadatke koje sam sebi spravlja, poput Save Miloševiđa fudbalera, ili vaterpoliste Šapića koji žele da deluju obrazovano ali im to nikako ne polazi za rukom. Dakle, logoreja po provincijskim TV stanicama i net. platformama ne ''čini čoveka pametnim''. Prof. Krestić može da bude pametan i u Pol. Zabavniku ali Duci i nabrojana ekipa ne mogu nigde. Toliko o recepciji problema glede Ducija. Obavestite se pre nego što se identifikujete sa Ducijevim idejama. Uostalom, on više ne igra košarku. Danas svako može i hoće i lako doktorira tako da i njegovo ''dr.'' ima ''retku spec. težinu''.
Preporuke:
6
4
69 utorak, 21 jul 2015 13:53
ANALITIČAR
Poseban aspekt sporta - njihov najjači uspjeh masona i fašista koji kontrolišu MOK , FIFU , FIBU . Ono što je na polju vojske NATO nacistički , na polju ekonomije EU to su Evroliga i Liga Šampiona na polju fudbala i košarke . Mi Srbi kažemo nećemo u NATO je li tako a dio smo Evrolige i Lige Šampiona koje drže potpuno isti ljudi kao i NATO , globalne gazde Zapada . Kada je fudbal uzela ekipa sa Istoka Evrope od 1992-ge - nikada - totalna koncentracija moći kod katolika i masonerije . Šef masona Keler u Beogradu nedavno kazao a francuski je mason EU je jezuitska tvorevina . Partizan , Zvezda trebaju tom i takvom Zapadu kao Ikebana privid ravnopravnosti a svu moć , sve titule uzima Zapad , katolici i masonerija VASP , a " bijednicima " sa Istoka mrvice . Kao i položaj Bugara i Rumuna u NATO-u , da daju topovsko meso za napad na Rusiju i da ne postavljaju pitanja , imaš da budeš rob . Sport se gadi svakom čovjeku koji misli dubinski , sport kao amaterski u redu ali profesionalni dno dna
Preporuke:
7
5
70 utorak, 21 jul 2015 14:06
ANALITIČAR
Ljudi imaju pravo da misle šta hoće , ja sam demokrata , Đokovića volim i cijenim ali sport koga on igra kontrolišu zlikovci i razbojnici koji su izazvali na stotine ratova .
Preporuke:
6
7
71 utorak, 21 jul 2015 15:24
Forever Jang
@Analitičar
Hoćete reći da Bil Gejts ne pripada toj grupaciji koja kontroliše svet? Moram Vas razočarati. Bil Gejts se nalazi u samom vrhu vladalaca sveta. Pa ipak svoje komentare ne šaljete PTT-om, nego elektronski, koristeći Majkrosofove proizvode. PA po čemu se Vi razlikjujete od Novaka koji igra u Adidas opremi? Po tome što je Novak uspešan, nastupa javno, a Vi kao i ja, pod pseudonimom.
Preporuke:
15
4
72 utorak, 21 jul 2015 15:44
ANALITIČAR
Srpstvo biste za početak mogli braniti time što ćete promjeniti nik . Kao druga stvar ne možete promjeniti činjenicu čiji je sport tenis . Da nije slučajno srpski , slovenski , zašto ga zovu bijeli sport . Koga tj koji sloj društva on predstavlja . Ili da nam kažete zašto se igra do 6 bolje pitanje imajući u vidu šta simboliše broj 6 ili na primjer ko je masonerija odn. koje bolje kazati bitange on predstavlja . Ili da vas pitam ako čitate ko je američki vahabi islam - odgovorite mi a to vam je test da li razumijete politiku - zašto postoji u divljačkim državama kao što su Katar , Saudi i UAE a sve tri su produžena ruka Amerike i NATO-a zašto postoji ATP Doha ili ATP Katar a zašto na primjer na " turu " ne postoji ATP Damask ili ATP Teheran . Šta mislite ko je na većem civilizacijskom nivou mudri Iran stara civilizacija ili američki koljači iz UAE , Katara , Saudi Arabije - kada vam to bude jasno biće vam jasno sve ko kontroliše tenis
Preporuke:
7
6
73 utorak, 21 jul 2015 15:57
Forever Jang
@Analitičar
Vidi se da ne pratite odbranu srpstva, jer čovek čiju sam pesmu uzeo za nik, upravo na sudu u PArizu vrlo uspešno brani srpstvo od ustaša i njihovih optužbi. Ime mu je Robert CImerman, alias Bob Dilan. Ne čudim se što to ne znate. NAši mediji se time ne bave, pa treba dublje čeprkati da bi se čovek informisao. Dakle Vi mislite da je Novak zlikovac, a ja tako ne mislim.
Preporuke:
4
3
74 utorak, 21 jul 2015 16:14
ANALITIČAR
Bil Gejts nije u vrhu vladalaca svijeta , on je bogat ali nije OLD MONEY , stare familije koje kontrolišu svijet . Gejts je skorojević , on kontroliše procese , njegov sloj samo donekle . A stvarni gospodari su oni čija se moć proteže stotinama godina unazad . U pravu ste da je kompjuterska tehnologija važna ali ako meni spočitavate zašto kao Srbin koristim Majkrosoft koliko ja znam Srbin Tesla i to iz moje Like je puno važnija ličnost za ovu civilizaciju od Gejtsa ili Cukenberga . Poenta moje priče je da je sport oruđe da se mase drže pod kontrolom . Kuberten i Samaranč su bili članovi nacističke partije , jedan od braće komentatora ima za Ducija ružne riječi . Koliko ja znam a Partizanovac sam inače Duci ( zvezdaš ) je otišao iz reprezentacije jer nije htio da povuče izjavu da su Portorikanci bili drogirani . Vama to ne smeta koliko vidim . Svaki meč razbojnika Dušana Dude Ivkovića je za diskvalifikaciju . Petu godinu zaredom Evroligu ne uzima favorit po kvoti , sponzor BWIN !
Preporuke:
4
3
75 utorak, 21 jul 2015 16:26
ANALITIČAR
@ FOREVER JANG

Svaka Vam čast ako ste zbog Dilana uzeli taj nadimak i izvinjavam Vam se . Uvijek u životu sam spreman da se izvinem ako slučajno i bez loše namjere pogrešim . Đoković nije zlikovac nego vredni momak , inteligentna osoba koja je pobjedila i zdravstvene probleme a ja imam od malih nogu kao i on disajne probleme. Volim Novaka a sport tenis nije loš i lijep je . Nisam ja govorio o Novaku , govorio sam o zavjesi i ko sjedi iza nje . Sve što znam o politici a razumijem je odlično i mnoge neprijatelje srpstva sam raskrinkao privatno i putem društvenih mreža . Šta hoću da kažem - slušajte Ducija - dok Španija ima nezaposlenost mladih ljudi 50 % Real daje jednom Ronaldu udaraču lopte 94 mil. usd. To je svetogrđe , koliko ima hirurg ili inžinjer u Madridu platu. Veoma je naivno misliti da Novak brani srpstvo. Čovječe on je nevažan totalno i nije ni za milimetar učinio da nas Zapad voli , Zapad nas mrzi, mama mi je bila U Ženevi , spominju samo Federera , kao da Novak ne postoji
Preporuke:
7
3
76 utorak, 21 jul 2015 16:40
ANALITIČAR
Momak koji je o simbolici Londona 2012. pisao ubili ga kao i Robina Kuka kada je kazao da NATO stoji iza al kaide. Sve je politika . Kakav sport . One godine kada su rušili Lukašenka masoni NATO gurali Azarenku - godina 2011. Brat srpski Lukašenko Luki na sreću nije pao . Kada ORANŽ REVOLUCIJA nije prošla odjednom pada Azarenka , odjednom svi je mlate, a kada je trebalo srušiti Lukašenka imala 50 pobeda zaredom . Sramni idioti koji zaglušljuju nas Slovene . Karpov patriota Rusije , Kasparov sramni sluga . Divac eksponent amerikanizacije Srbije . Sve je politika . Zvezda u basketu na majicama firma HDZ-a IDEA
Preporuke:
9
1
77 utorak, 21 jul 2015 16:59
ANALITIČAR
London centar masonerije - je li tako . Da li ste čitali Sveta Rusija protiv Hazarije ? Kome se klanjaju masoni - velikom arhitekti univerzuma tj . satani . Koja je parola masona ORDO AB CHAO , poredak iz haosa . Što bi kazala glavni savetnik armije Rusije Tatjana Gračova Pravoslavlje ima poredak ( Moskva treći Hristov Rim ) a London ima masonski ANTIPOREDAK . Moskva je trougao gdje je špic na vrhu - poredak BOG a London masonerija je ANTIPOREDAK . E sada kada smo definisali to jasno nam je zašto ruski brodovi dobijaju imena svetaca a zašto NATO ima runo crnomagijski simbol ili zašto se tenis igra do 6 ( broj zla ) a ne recimo do 7 ( božanski broj ) . Pa nam je jasno da je osnivač britanske službe MI6 John Dee bio satanista i okultista ili zašto je otac satanizma Alister Krouli radio kao saradnik i agent MI6 . Hari Poter kojim truju srpsku dečicu goli britanski satanizam , vračevi , vještice . Moskva Pravoslavlje Hiperboreja . London NATO Amerika Atlantida zlo Kartagina
Preporuke:
4
2
78 utorak, 21 jul 2015 17:18
ANALITIČAR
Olimpijada - zašto nose baklju koja svjetli ? Kako se satana tj lucifer kaže na grčkom - lučonoša , onaj koji donosi " svjetlo " . Svjetlo naravno pod navodnim znacima . Sport kontroliše masonerija - tajni redovi koji drže pod kontrolom Ameriku , Britaniju , Australiju , Novi Zeland . Kip Slobode u Nju Jorku - tip drži baklju - kakvo svetlo isijava ta baklja - poklon francuske masonerije Nju Jorku . Pali anđeo . Zašto Nju Jork zovu Velika Jabuka - šta Jabuka simboliše u Bibliji . Edenski vrt . Nju Jork takođe zovu velika bludnica . Ništa pozitivno nama Srbima masonerija ne može dati . U Srbiji postoji sekta OTO , crnomagijska , inspektori MUP-a Srbije su muku mučili da omladinu iščupaju iz tog zla . Ništa neobično ne bi bilo da OTO nije kabala crna magija koju praktikuje celi Holivud ( Madona npr ) . Sve je politika , ima 1 odsto i sporta , pokoji gol , pokoji koš
Preporuke:
7
2
79 utorak, 21 jul 2015 17:56
Forever Jang
@Analitičar
Ama ja se sve sa Vama slažem. Ne kažem da iza velikih para ne stoje zli ljudi i njihove kompanije. To je jasno kao dan. Na kraju krajeva čitao am mnogo toga i o istorijatima tih firmi (BASF-Ciklon"B" i sl.). Ali za ime Boga, kakve veze ima dečko koji popularizuje svoju zemlju, na CNN-u priča kako je kao klinac bio u podrumu zbog NATO bombi, i koji je na kraju krajeva sam uspeo što zaista milioni sanjaju. Niko se ne seti da se zapita otkud MIškoviću pare? Beku? Peconiju? Todoriću? Đeliću? Vučiću na kraju krajeva. A svi zavide Đokoviću, za koga se zna odakle mu pare.
Preporuke:
12
1
80 utorak, 21 jul 2015 18:02
ANALITIČAR
Prijatelju ne zavidim ja Novaku na zarađenim novcima . Neka je živ i zdrav i on i njegova porodica . Pozdrav
Preporuke:
8
0
81 utorak, 21 jul 2015 19:50
Reddy
Nole je točkić u mehanizmu svetskog kapitala. To ne umanjuje njegov ljudski lik. E, sada, da li je on toga svestan ili ne duga je storija. Ovde je bitna njegova objektivna pozicija. A ona upućuje na ono prvobitno napisano. Dakle, Nole kao objektivna činjenica sasvime je nešto drugo od njegovog ljudskog lika. To malo njih razume.
Preporuke:
7
5
82 utorak, 21 jul 2015 20:37
zvezdan
I onda na kraju teksta glavni promasaj

Upravo je ISUS na vrhu hrama rekao GOSPODARU OVOG SVETA SOTONI da samo Bogu sluyi i njemu se jedino klanjaj...dakle ISUS NIJE ZANEKAO da je Sotona dobio oblast ovoga sveta ALI NAS JE ISUS NA KRSTU OTKUPIO ZA ZIVOT VECNI, dakle biti na vrhu sveta moze i te kako lako biti INTRO za najtezhi pad, zato neka se NOLE boji za svoju vechnu dushu a i mi skupa saq njim...jer je shirok put u propast...

Shta che ti da ceo svet osvojih a da svoju dushu izgubish...Zato nole tako visoko postavljen mora utoliko snazhnije da svedochi OTVORENO I NEUVIJENO HRISTA koga upravo ta gospoda tako strasno i strashno MRZI jer im svojim svetlom osvetljava GREH koji ih je ovladao....
Preporuke:
0
5
83 utorak, 21 jul 2015 20:45
Ćirilo
HA, ha! Zvezdane kakve veze pa sad ima Isus sa progonom Srbije preko sportskih terena? E baš me nasmejaste (i to latinicom).
Preporuke:
3
1
84 utorak, 21 jul 2015 22:27
ANALITIČAR
Da je sve veza politike i sporta odnosno da je sport samo DIMNA ZAVESA za ostvarivanje najprljavijih političkih ciljeva je Ukrajina 2014. Rat Zapad protiv Rusije i treći svetski rat koji se vodi( Sirija , Jemen , Irak , Novorusija , Egipat , Libija itd. ). Gdje je održano fudbalsko prvenstvo 2012. Poljska + Ukrajina. Podvlačim Poljska + Ukrajina. A onda ispliva da su navijači Ukro klubova udarne pesnice Naci bataljona Nacionalne Garde i Sektora. I ispliva da su na poligonima Poljske , Litvanije , Estonije , Letonije specijalci NATO-a obučavali upravo Ukro navijače za Majdan . Da li treba kazati koja navijačka grupa je radila za Borisa Tadića a glumila najsrpskiju grupu * grupa koja je odradila Đenovu da pokrije izdaju Kosova i dolazak baš to veče Hileri Klinton u Beograd. Francuska rat navijača Pariza kao navijača domicilnih Francuza i Olimpik Marseja ( arapi pridošlice muslimana ). A sada u sledećem postu ću pokušati da osvjetlim aspekt Margaret Tačer i " borbe protiv huliganizma "
Preporuke:
5
0
85 utorak, 21 jul 2015 23:08
ANALITIČAR
Današnji engleski fudbal diktiraju kladionice i interes Vlade i korporacija . Nekada su ponos Engleske bili njeni navijači, onda dolazi Reganizacija i Tačerizacija - neoliberalizam * vlast 1 % nad 99 % a tom poretku naravno da smeta radnička klasa pa istu protjeruju sa stadiona . Neke od najjačih navijačkih grupa su bile sa radničkih dokova kao firma Vest Hem . Dolazi Margaret Tačer , uvodi drakonske kazne pod firmom da se spreči neki novi Hejsel . Protjeruje radničku djecu sa stadiona a stadione pretvara u fensi mjesta za japije . Nema više čuvenog huka engleskih navijača . Pank kulturu pobune i socijalnog bunta u engleskoj muzici zamjenjuju pop muzičari izašli iz kalupa korporacija i fašističke vlade . Nemaju radnici više prava kao nekada . Zato Engleska nema Jana Raša niti će ikada imati navijačke firme kao Čelzi , Milvol , Vest Hem iskrene fanatike svoga kluba . Sada su tu hindusi , žuti , pakiji , japiji . Njima ne trebaju normalni radnici , njima treba profit , zombiji im trebaju
Preporuke:
3
0
86 utorak, 21 jul 2015 23:51
@ Reddy
Ako neko zna da iskomplikuje stvari, onda je Reddy bez premca. "Nole je točkić u mehanizmu svetskog kapitala." Možda i prvi točkić do Rotšilda? Novak Djoković je jedan odličan teniser, teniser svetskog glasa. On je toliko dobro savladao tenisersku veštinu da pobedjuje sve ostale vodeće svetske tenisere. On nije "kriv" što je taj sport vrednovan tako visoko i da su nagrade tako velike. Razume se da je visina nagrade i te kako jaka stimulacija za nastupanje na vrhunskim takmičenjima. Pored nagrade, tu je i ponos, postati prvak sveta. Taj ponos je još više izražen, jer pripada poštenom i ponosnom srpskom narodu. Zato Novače Djokoviću, srećno u nove pobede!
Preporuke:
9
2
87 sreda, 22 jul 2015 00:05
ANALITIČAR
A paralelno sa protjerivanjem radničke klase sa stadiona kao OPOZICIJE mejnstrim korumpiranom političkom sistemu protjeruje se pank kao muzika pobune- u SFRJ socijalmo angažovana grupa je bila zagrebačka AZRA koja je kritički pristupala korumpiranom Brozovom sistemu a u Engleskoj ogroman broj pank bendova . Sve navijače Tačer kriminalizuje , pravi im robijaške kartoteke, protjeruje ih što dalje od stadiona pa nije bilo više ni navijačkih tuča pa najvjerniji navijači da bi izbjegli teror policije počinju da dolaze na stadione bez navijačkih obilježja u takozvanom KEŽUEL stilu ali sa vremenom ih policija prepoznaje jer su nosili UMBRO ili LONSDALE garderobu a eventualne tuče zakazuju van stadiona . Stadioni postaju hramovi pranja para, utakmice se namještaju, nema huka navijača , dolazi japi kultura na stadione - predstavnici postistorijskog društva Frensisa Fukujame . Uništava se domaća engleska nacija , a provodi imigrantska politika MELTING POT-a . SMRT MODERNOM SPORTU I FUDBALU
Preporuke:
6
0
88 sreda, 22 jul 2015 00:45
Posmatrač
@ ANALITIČAR

Namučili ste se pišući ovoliko komentara o sportu i zaveri političara, verskih sektaša i masona protiv običnog "sveta" koji voli sportske igre. Slažem se sa vama da je tako kako ste naveli. Ali šta predlažete kao mere zaštite i odbrane od svih tih skrivenih radnji oko sporta? Velika većina običnog "sveta" voli sport i uživa na stadionima i ispred TV ekrana. Pre će reke početi da teku uzvodno nego što će ljudi odustati od te zabave. Jedino, možda u Severnoj Koreji mogu da preduzmu neke radikalne mere i zabrane sportske aktivnosti. U drugim zemljama sveta, prepunim demokratije, mogu samo da sanjaju o takvim zabranama. Drugim rečima, sve ovo napisano o zloupotrebi sporta, može da ostane samo kao tužna činjenica, protiv koje za sada nema odbrane. Pozdrav.
Preporuke:
5
0
89 sreda, 22 jul 2015 07:16
sefke
pa,koliko to ima komentara da moj ne mozete da procitate i da ga objavite.KO GA SAM VREDJAO,ili je sramota ne postovati premijera ili sramota letovati u hrvatskoj.
Preporuke:
0
0
90 sreda, 22 jul 2015 07:32
@analitičar i slični njemu
odoste u širinu.
-Koja je to firma Vest Hem? To je deo istočnog Londona.
-Po vama je pank neki pozitivni bunt?Pank je najcrnji produkt tog sistema,totalno rušenje svega normalnog.

Tačno je da fudbalom diriguju berze i kladionice.Čak se dešavalo da nestane struje na stadionu,takav kvar da ne može da se popravi.Ispostavilo se da se neko negde na Dalekom istok kladio ne neki rezultat.A ako se utakmica prekine zbog više sile posle 75 minuta,ne igra se ponovo nego se registruje tim rezultatom.

Kada su se prvi put zakačili Ferguson i Bekam,ovaj kasnio na trening,dete mu bolesno.Aleks mu rekao:Ovaj tim na berzi danas vredi toliko miliona, ako sutra vredi manje, nikoga ne zanima moje ili tvoje dete.
Kada je pre 10-ak godina Roj Kin dobio platu 50.000 nedeljno, svi graknuli: Fudbal je propao,kako će drugi da igraju? Danas se dobija 8 puta više i svi ćute. Normalna stvar.
*
Nego, setimo sa kako je Ruslana pobedila na Evroviziji kada je trebalo podržati Juščenka.
Preporuke:
7
0
91 sreda, 22 jul 2015 10:56
Nije kasno za komentar
Jedna od karakternih crta savremenih Srba je zavist. Pored toga ima i opsesija (Simonović), nije dobro da je sve unisono, ali da neko može da pljuje po svetskom br. 1 je slično onom što su pucali na Mona Lizu. Nemoć se pretvara u agresiju prema boljima. To što ga svetski plaćeni blate je deo te popќulture i po onom "Za dobrim konjem se diže prašina" na to se ne treba osvrtati. To što se botovi iz regiona kače na sajtove sa glupostima je takođe "kiselo grožđe", ali da se naši prosečnjaci oglašavaju kao meritorni je više nego poražavajuđe za njih same. Ono što treba čitati su mišljenja Pilića, armenulića i Obradovića.Čak je smireni džentlmen, Armenulić, dozvolio sebi da kaže da je trebalo slušati Pašića kad su Englezi u pitanju.Lično i porodično iskustvo sa njima je u skladu sa tim mišljenje, jer se njihovi prsti vide u svim ključnim događajima dvadesetog i dvadeset prvog veka u Srbiji. Neka nas, bre, ostave već na miru, daleko im lepa kuća!
Preporuke:
5
2
92 sreda, 22 jul 2015 11:09
Nebojša Prpić
Nekada su fudbal igrali siromašni a gledali bogati.
Pa se okrenulo.
Kada je Beneluks bio domaćin EP 2006 godine, Belgijanci spakuju pun avion Engleza koji su pravili rusvaj i pošalju nazad. Onda u UK kritikuju ministra policije zašto nije huliganima uzeo pasoše. I čovek javno kaže: Uzeli smo pasoše. Ali, u ovoj grupi nije bilo huligana. Niko nije imao ni najmanju mrlju. Nego je bilo 30-ak advokata, nekoliko baristera(advokati ovlašćeni za nastupanje pred višim sudovima), računovođa, menadžera, marketing gurua.
Sve visoka klasa ili bar viša srednja klasa.
O čemu se radi?
Ti su poslovi stresni, a čovek na tom položaju ne može da ode u pab da luduje. Ni na stadione u svom mestu. Zato otišli van da se isprazne.

To je to naličje današnjeg sporta.

Drugi oblik pražnjenja su rijaliti. Znači, prazniš se, psuješ majku nekom igraču ili nekom morbidu u rijalitiju i isprazniš se, a pravi krivac za tvoje stanje ostaje zaklonjen.
Preporuke:
7
0
93 sreda, 22 jul 2015 11:13
Nebojša Prpić
Kod nas hapsili navijače koji su pretili nekoj „novinarki“ brankici. (Navodnici nisu slučajnost.) Da ne bude zabune: protivnik sam svakog nasiljai svake pretnje.
Međutim, šta se sve uzvikuje na stadionu, čak i mirni ljudi viču „Slomi ga!“
Sećate se Mundijala 98-e kada Simeone navuče Bekama da dobije crveni karton. I engleski navijači,besni,viču Bekamu „Ubićemo ti Bruklina“.
I on im pokaže prst.
Bio pod istragom FA, umalo nije i građanski gonjen. Rekli mu lepo: Gospodine, vi se bavite jednim društvenim poslom,koji podrazumeva i reakciju mase, za koju se ne može pojedinačno odgovarati. Ta masa zna da izađe van kontrole i vi to znate i morate to da otrpite. Za to ste maksimalno plaćeni.
Prevedeno na srpski: Dobro si plaćen da budeš kao bokserska kruška na kojoj će siromašna frustrirana masa da prazni svoj gnev. Da e bi udarila na krivce, vladare...

I tako, u UK, pretiš jednom Bekamu i nikom ništa. Ali, šta je on naspram brankice...
Preporuke:
6
0
94 sreda, 22 jul 2015 11:20
Nebojša Prpić
Setimo se nedavnog frustriranog, morbidnog i bolesnog engleskog novinara, koji, kada već nije mogao da spreči Noleta da pobedi, napisao kako loše pleše i on i Serena. Pa šta? Je li to plesno prvenstvo? Naravno, smeta mu i Serena.
*
Takođe, setimo se da ludak koji je povredio Moniku, nije kažnjen. Ali zato, neki mesec kasnije, osuđena na zatvor neka pank grupa koja se sprdala sa Štefi Graf i njenim nosom.
Treba li komengar?
*
A da je sve otišlo u... govori i ovaj primer, nevezan za tenis: Lani je bilo na svim naslovnicama da je neki član žirija za neku od ovih audicija, izvređao jednu učesnicu zato što je debela. Znači, važnija mu njena linija, minić i sl nego glas.
Pa je li taj morbid pomisli na šta je ličio Pavaroti? Kakva je Monserat? Da li uporedi glas Bojane S., sa glasom zmijolikih silikonskih "pevaljki"?

I, zamislite, nije reagovala ni jedna NVO, niti druga zaštitinica žena. A da ju je pitao da li mužu ispegla košulju, razapele bi ga.
Preporuke:
9
0
95 sreda, 22 jul 2015 12:18
Turas
BRAVO ALEKSANDRE i poštovanje svih onih koji na ovaj svet gledaju iskrenim - ne interesnim očima .
Đokoviću niko ne može da oduzme ono što poseduje svaki veliki čovek ; Veru u sabe i ljubav prema svom narodu.
Preporuke:
7
1
96 sreda, 22 jul 2015 13:14
Nebojša Prpić
Setimo se i Troickog, koji nije bio dopingovan, pa je ipak dobio godinu dana zabrane. Odbio da da krv tog dana nego narednog, a eventualni doping se ne čisti iz krvi za 24 sata.
A Čilić jest bio dopingovan,pa dobio samo pola godine.
U Španije uhapsili glavnog doktora za sport,ali zapalili svu njegovu dokumentaciju.Valjda da ne bi vraćali medalje fudablera,košarkaša,Nadala.
*
Nego,zanimljivo da su na istoj strani ateista Duci i neki ziloti koji Noletu svašta zameraju i Četojevića,i autosugestiju,i jogu.
Lično, pravoslavac sam. eđutim,zamislite, izađe Nole prepodnobni skrušeno na teren.I odmah uradi 3 velike metanije u znak izvinjenja Federeru što će ga pobediti. a išamara sebe,da bude pokoran,ponizan i nipošto ponosit, Ni ponosit u smislu dostojanstven a kamoli gord,jer to je vrhovna jeres.
Verovanje u sebe? To je tek greh.Sve je u Bpžijim rukama. Samo, Svevišnji ipak ima preča posla po ovom svemirskom haosu, nego da on vrati ritern. Zato to prepušta Noletu.
Preporuke:
7
3
97 sreda, 22 jul 2015 17:08
iz NJujorka
i MOnika Seles je imala americki pasos; Sem toga ona i sama vise seb smtra Madjaricom, a stare drzave vise nema.

NIje ovde problem Biticija nego ko koga ima u saci ..Vucko mora da igra kako sviraju njegove gazde pa je tu i slucaj Bitici, a tog istog Vucka su izabrale gazde a ne narod !
Preporuke:
3
1
98 sreda, 22 jul 2015 17:35
Vučiću
i MOnika Seles je imala americki pasos; Sem toga ona i sama vise seb smtra Madjaricom,

Znači nema veze što je izbodoše. E pa svaka čast!
Preporuke:
6
0
99 četvrtak, 23 jul 2015 07:14
Saško Paško
londonske gospođe u sopstvenoj koži tri broja većoj,

Originalno! Svaka čast.
Preporuke:
5
0
100 četvrtak, 23 jul 2015 12:12
@Nije kasno za komentar
Čak je smireni džentlmen, Armenulić, dozvolio sebi da kaže da je trebalo slušati Pašića kad su Englezi u pitanju


Mislim da je Armenulić malo pobrkao lončiće i da Pašić nije mrzeo Engleze. Naprotiv. Mrzeo je Sre, kao i kralj petar.
Inače, Pašić se nije tako prezivao, nego njegov očuh, za koga se udala njegova majka, bugarskog porekla, a i otac mu je bio Bugarin.
Pogledajte malo enciklopedije.
Brat mu je bio u vigarskoj obevaštajnoj služni.
Bugarski izvori redovno navode da je Pašić bio Bugarin i sa očeve i sa majčine strane, jer navodno mu je majka bila Bugarka iz Vidina, a otac Bugarin iz Gabrova. Tek je majčinom preudajom za g.Pašića mali Nikola bio usvojen i dobio svoje sadašnje prezime. Time se objašnjavaju i njegove rodbinske veze i izbeglištvo u Bugarsku u jednom periodu (1883—1889). Postoje i izvori koji navode Pašićevo cincarsko[8] poreklo iz Rogačeva u Makedoniji ili Moskopolja u Albaniji.
Preporuke:
3
2
101 četvrtak, 23 jul 2015 13:49
Aromun
Pašić nije Bugarin. Pašić jeste Cincarin. Iz mesta Moskopolje u današnjoj Albaniji, koje je bilo najveći grad na Balkanu u 18.v. nakon Carigrada. Grad sa popločanim ulicama, sa desetinama manastira i crkava. Sa preko 10 biblioteka. Taj grad je spalio do temelja Ali-PAša Tepelena, koga Albanci veličaju, i nameravaju njegovo ime da iskoriste u svojatanju dela Epira u grčkoj, kako bi zaokružili Veliku Albaniju.
Cincari su raseljeni širom Balkana. Ima ih u Albaniji, Grčkoj, Srbiji, Bugarskoj, MAkedoniji...
NAjviše su se očuvali u mestu Kruševo u MAkedoniji, odakle su počinjale bune protiv Turaka mnogo puta. Riga od Fere je možda i najbuntovniji.Inače su Cincari poznati po tome što su pomagali držVE u kojima su živeli.
Jedan od znamenitijih Cincara je bio i prerano preminuli pevač Toše Projeski (pravo cincarsko ime Todor Proja).
U Srbiji osim PAšića, poznati su na primer LAzar PAču (najbolji ministar finansija ikad), Taško NAčić, Nikola Kojo, Sterija, NUšić, Pupin, Kapetan MIša....
Preporuke:
5
0
102 četvrtak, 23 jul 2015 15:40
@Aromun
Da dodam nedavno preminulog Nikolu Cincar Popovića, književnika. Ali ko još u Srbiji zna za književnike.
Ali da dodam advokate File i karatiste Jorge.
U svakom slučaju, nesrpstvo ne smatram hendikepom niti tako gledam ljude.
Ali, jugoslovenstvo i divljanje sina po BG su teške mrlje.

Međutim, ni to da je bio Cincar nije sigurno, možda ipak Bugarin.
Ne napisaste kakvu mu je funkciju brat imao u Bugarskoj.
Preporuke:
4
0
103 subota, 25 jul 2015 03:35
Ivan
Novak Đoković je priča koja prevazilazi okvire sporta i dnevne politike. On je zapravo antropološki pojam. Ali nemaju samo stranci problem s njim, imamo ga i mi. Čak se i Duci Simonović žestoko obrukao svodeći ga na kapitalizam ili šta već.

Novak je šampion. Koliko god neko pričao da je on samo sportista koji lupa po loptici, on je neko ko je defakto najbolji na čitavom svetu u onome što radi. Od milijardi i milijardi ljudi, Novak Đoković iz Srbije je taj! Velika retkost je postati tako dominantan, i to u delatnosti koja je trenutno medijski sjajno pokrivena. Glumci, pevači, pisci, naučnici, političari, biznismeni, sportisti iz kolektivnih sportova, oni iz medijski neatraktivnih individualnih sportova - niko od njih ne može da se smatra provereno najboljim, uz sve njih može da se stavi neka ograda, njihova superiornost nije tako lako proverljiva.

I to i najprimitivniji čovek intuitivno naslućuje. Zbog toga je Novak opasan zlotvorima što su zajašili svet. On ih otkriva kao lakmus.
Preporuke:
3
3
104 nedelja, 26 jul 2015 23:56
Gigantski patuljak
Neki od komentatora su se raspisali i proširili temu. Ne smatram to greškom i promašajem, naprotiv. To potvrđuje do koje mere su lik i delo Novaka Đokovića grandiozni. Oko njega mora da se diže prašina, na njemu se oprobavaju svi duhovi, stavovi, uverenja, strahovi, zablude, nade i emocije. Novak je toliko duboko kvalitetan čovek da ne ostavlja skoro nikoga ravnodušnim, oko njega se ljudi vrednosno diferenciraju. Sport današnjice je pun nesolidnosti, manipulacija i mahinacija, tako da je figura poput Novakove jenostavno krupan izuzetak da ne kažem "greška". Sistem još uvek ne zna kako da reaguje, imam utisak da se više on prilagođava Novaku nego obrnuto, sve to prećutno. Naravno, doćiće momenat kada će Novak u potpunosti "zasmetati". Nadam se da će i to taj divni mladi čovek predvideti (osetiti) i da će se na vreme povući iz tog prljavog grotla kojem je već dao ukus normalnosti. A normalnost je ludilu nepodnošljiva. Ja vatreno navijam za Novaka - da se bezbolno izvuče, na vreme.
Preporuke:
3
1
105 subota, 01 avgust 2015 12:46
Gordana
Procitala sam samo nekoliko komentara i zgadilo mi se. Kako vas bre nije sramota?! Svi bi znali bolje da raspodeljujete Novakov novac jelda?!
Sutra da se organizuje neka dobrotvorna akcije, ne za skupljanje para - nedj boze tu se nebi iscedilo ko ni kap iz suve drenovine, nego da se nesto uradi, uredi, pocisti, pomogne,... gde bi trebala samo malo angazovanja i , i onak, predugog i neosmisljenog vremena, svi ti kritizeri nebi ni pomislili da se pomere iz fotelje. Nazalos, mnogo nam se srozao moral!Mnog smo se izopacili!
Kad mozemo BILO STA , ALI ZAISTA
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner